FAQ

Welkom bij huursafaritent.nl. Op deze pagina vindt u al de relevante informatie voor een prettige aankomst, verblijf en vertrek.

Hieronder vind u een overzicht van de meest gestelde vragen:

Wat is de WiFi code?

In en rondom de safaritenten kunt u gebruik maken van de WiFi genaamd: www.huursafaritent.nl.

De code waarme u kunt verbinden is: huursafaritent

Is er beddengoed aanwezig?

Alle tenten zijn uitgerust met 5 matrassen, kussen en dekbedden. Beddengoed is inbegrepen en wordt uitgeleverd door de receptie van Waterpark Yn'e Lijte.

Zijn er handdoeken aanwezig?

Handdoeken zijn niet inbegrepen en kunnen worden gehaald bij de receptie van Waterpark Yn'e Lijte. De kosten bedragen €5,50- per set.

Wat is het adres?

Hoe verloopt het inchecken?

U kunt zich, tussen 15:00 en 17:00, melden bij de receptie van Waterpark Yn'e Lijte.Ter plaatste dient u de borg van €100,- voldoen. 

Hoe verloopt het uitchecken?

U dient zich, voor 11:00, te melden bij de receptie van Waterpark Yn'e Lijte. Wij verzoeken u de accommodatie redelijkerwijs schoon op te leveren. Het beddengoed kan worden verzameld in de aanwezige bak.

Na het inleveren van de sleutel zal de accommodatie gecontroleerd worden en indien er geen schade is ontvangt u de borg terug.

Welk telefoonnummer kan ik bellen?

Tijdens openingstijden is de receptie te bereiken op: 0566 621487 Buiten openingstijden en in geval van nood: ​06 10213758

Overige vragen:

Help! Ik heb geen warm water

Achter de safaritent bevindt zich een klein houten huisje. Hierin staat de elektrische boiler. Kijkt u eerst of de het lampje brand. Daarna controleert u of de stand op Comfort - hoog (high) of Comfort - laag (low) staat. Omdat het een boiler is kan het even duren voordat het water op temperatuur is.

Waar moet ik inchecken?

U kunt inchecken bij de receptie van Waterpark Yn'e Lijte. De receptie bevindt zich na de brug direct aan de rechter kant.

Waar staan de tenten op het park?

Op onderstaande foto vindt u de exacte locatie van de tenten.